more

In-house management

  • Zorgen over het voorraad- en barcode-beheer op de afdelingen van je zorginstelling?
  • Problemen met het samenstellen van een logistieke menukaart per afdeling of rond vervaldatum en kastinrichting?
  • Kortom: bezorgd over het intern en extern transport van je logistieke stromen?
Dan is er maar één oplossing: Hospital Logistics.


 

Binnenin het ziekenhuis of het woonzorgcentrum

Standaard stopt de dienstverlening van HL aan de loskade van je zorginstelling. Je medewerkers zorgen dan zelf voor het bestellen, het intern transport en het inruimen van de goederen in de kasten van de zorgeenheid. Hospital Logistics gaat een stap verder door ook taken uit te voeren binnenin de zorginstelling.

  • Het grote voordeel?
    Je hoeft je geen zorgen meer te maken over een groot aantal verantwoordelijkheden op het vlak van goederenlogistiek.



 

Duidelijke afbakening

Naast de duidelijke afbakening van verantwoordelijkheden doorheen de volledige logistieke keten, stuurt HL ook het logistieke personeel aan dat in dienst is van Hospital Logistics. De mogelijkheid tot optimalisatie van de keten in plaats van suboptimalisaties is een ander voordeel voor jou als zorginstelling.



 

Tijdelijk kader

Wij verzorgen ook een in-house management binnen een tijdelijk kader. Zo sturen we binnen een bepaalde periode een eigen implementatie of optimalisatie aan van bijvoorbeeld een decentraal bestel- en stockbeheersysteem, de fijndistributie of de OK-logistiek van je zorginstelling. Dit laat je toe om de interne operationele processen van de goederenlogistiek te rationaliseren. Bovendien beschikken wij over een unieke ISO-certificatie voor deze dienstverlening.

Hoe kunnen wij je helpen met jouw logistieke organisatie? Contacteer ons, vrijblijvend.